четвер, 25 лютого 2021 р.

"Ні, я жива, я буду вічно жити!"

    Люди, як зорі, залишають свій слід у свідомості майбутніх поколінь, особливо люди талановиті. Мовби крізь серпанок легендарності проступає до нас образ поетеси, образ ніжний і чистий.


   25 лютого в Україні відзначають 150-річницю від дня народження видатної української письменниці, поетеси, перекладачки, драматурга, культурної діячки Лесі Українки.
    Цей ювілей Лесі Українки включено до календаря памятних дат ЮНЕСКО на 2020-2021 роки. В Україні памятну дату цьогоріч відзначають на державному рівні, щоб підкреслити велич письменниці, яка зробила винятковий внесок у розвиток української літератури, культурне, освітнє, суспільно-політичне життя України.
    Час плине, а поезія Лесі Українки вічна. Поетичні рядки талановитої письменниці обєднують людей різного віку, статі, професії.
   З метою вшанування памяті великої Українки та популяризації її творчості Сваричівська бібліотека презентує онлайн-читання та книжкову виставку-портрет "Ні, я жива, я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає!",  яка дає можливість користувачам бібліотеки ще більше дізнатись про життєві факти Лесі Українки, згадати її твори.


    



         Тож запрошуємо всіх взяти участь у акції памяті видатної українки, а в майбутньому передавати дорогоцінні рядки її поезії і мудрість прийдешнім поколінням. 

Немає коментарів:

Дописати коментар